Nimi: Laurier Rose
Sijainti: Finland

Olen Puutarhafriikki... Hurahdin, kun ostimme oman talon vuonna 2001. Rakastan lukemista, erityisesti fantasiaa. Myös musiikki on lähellä sydäntäni. Olen luonteeltani lähinnä ENTJ, joten sovin hyvin opettajaksi. ;)

keskiviikkona, marraskuuta 26, 2008

Ööööuuuuuaaaaa.....

Jonain kauniina päivänä päässä nirskahtaa. Voi marraskuu. Blogi taitaa herätä seuraavan kerran, kun koulu loppuu. Ei pysty nyt kirjottelemaan niitä näitä.
Olen huvikseni (?) laskenut työpäivien pituutta. Viimeisen kahden viikon keskiarvi on 9-10 tuntia päivässä maanantaista sunnuntaihin. Järkkyä. Tuleva kesäloma on edellistä vielä ansaitumpi.

Kolme viikkoa lomaan. I need it.

Toisaalta olen aika pollea siitä, miten hyvin olen syksystä tähän asti selvinnyt. Voisi olla paremminkin, mutta ei missään nimessä huonosti. :)

Muut ei kuulukaan kuin töitä. Voi mikä ylläri. Pathetic.

1 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Niin, ne opettajain lyhyet työpäivät... mitä hittoa ne ovat!

Koetahan jaksaa sinne lomaan asti. Kyllä se siitä...

18:37  

Lähetä kommentti

<< Home