Nimi: Laurier Rose
Sijainti: Finland

Olen Puutarhafriikki... Hurahdin, kun ostimme oman talon vuonna 2001. Rakastan lukemista, erityisesti fantasiaa. Myös musiikki on lähellä sydäntäni. Olen luonteeltani lähinnä ENTJ, joten sovin hyvin opettajaksi. ;)

maanantaina, elokuuta 02, 2010

hiihtolomasta kesälomaan. Taukoa.

Jopas aikaa vierähtää, kun on työn touhussa. Kevät meni töitä tehdessä, kesä puutarhaa ropsuttaessa. On rakennusprojektia siellä täällä, kukkapenkkejä tuonne ja tänne, sorakäytäviä, pensaita, terassia, ... you name it.

Ihan hyvää kuuluu niin minulle kuin pihallekin. Hieman tuskaa tuottaa ajatus töiden aloittamisesta. Olenhan niitä jo tehnytkin... Oppilaat palaavat viikon päästä laitumilta. Mahdankohan olla valmis? Kai minä olen. Suunnittelua ja aivojen kokoamista viikon verran, sitten tositoimiin.

Sitä odotellessa tilasin soraa ja kiviä. Pidän niiden kanssa hauskaa vielä tämän viikon kuitenkin. Kukkapenkit voisin perustaa. Mahdanko enää syksyllä istuttaa? Tiiä häntä.

Akvaarioiden määrä on nyt kolme. Yhdessä kävi yllätys, ja monnit olivat lisääntyneet kertaheitolla. Edellinen omistaja sanoi, etteivät olleet hänellä lisääntyneet kertaakaan. No näköjään osaavat sitten senkin taidon. Pitänee luovuttaa toinen vesseli pois, ettei yllätys toistu.

Haaveilen liskoterraariosta. Remontti on vienyt rahatilanteen aika heikoksi, joten voi olla, että joudun odottamaan sen kanssa. ;)

Kuvia projekteista tulee, kunhan joudan.

1 Comments:

Blogger quu said...

Joko siellä kevättää? :)

Laitahan kuulumisia tulemaan! :)

Täällä jo kovasti sormet syyhyää, että pääsisi pian uuden pihan kimppuun.

23:25  

Lähetä kommentti

<< Home