Nimi: Laurier Rose
Sijainti: Finland

Olen Puutarhafriikki... Hurahdin, kun ostimme oman talon vuonna 2001. Rakastan lukemista, erityisesti fantasiaa. Myös musiikki on lähellä sydäntäni. Olen luonteeltani lähinnä ENTJ, joten sovin hyvin opettajaksi. ;)

maanantaina, joulukuuta 14, 2009

Joulu, joulu, joulu ....

Viikonloppu oli ja meni. Seuraava pukkaa niskaan. Kamala. :P No ei ne viikonloput, mutta missä välissä näistä viikoista selviää? Kollegatkin menevät viimeisillä höyryillä - samoin minä.

Mistä sitä pikkusälää riittää tehtäväksi? Numerot ovat koneella, paitsi tietenkin yläkoulun numerot. Kädestä suuhun, eli torstaina ne. koteihin soittelua, tilastointia, ... örp. Mutta tulipa tehtyä nekin. Kokeita korjasin taas viimeisenä iltana. Organisoinnissa olisi toivomisen varaa kyllä.
Kaikki onnistuu kyllä, kun jaksaa säätää. Vielä torstaiksi yksi retki järjestettävä. Onneksi en ole viime tingassa liikkeellä. ;D Mitä vielä.

Uudet nukkumisnapit ovat melko hyviä itse asiassa. Aika tokkurainen olen, enkä autoa lähtisi ajamaan aamusella vieläkään, mutta kaipa se siitä laskee kohta. Ainakin nukun. Se on hyvä se.

Joulusiivousta aloitin. Työnurkkaa järkkäsin vähän viikonloppuna (hyvin vähän itse asiassa). Murheita kannoin niskassani, mutta olen niistä puhunut itseäni irti. En voi toisen puolesta elämästään päättää. Turhauduin kuitenkin.

Tällä hetkellä (nukkumaanmenon lisäksi) haluaisin akvaarion tuohon alakertaan. Tuohon noin. Vihreää eläväistä vuoden ympäri ja kaloja. Meditatiivinen näky.... Sisäkasveina ovat kestäneet niin vihannespunkkeja kuin epäsäännöllistä hoitoa: mehikasvit! Pitää räppäistä kuvia joku päivä.

Koitan jaksaa. Jaksan minä. Viikko. Sitten hetki lomaa, ja taas etiäpäin.