Nimi: Laurier Rose
Sijainti: Finland

Olen Puutarhafriikki... Hurahdin, kun ostimme oman talon vuonna 2001. Rakastan lukemista, erityisesti fantasiaa. Myös musiikki on lähellä sydäntäni. Olen luonteeltani lähinnä ENTJ, joten sovin hyvin opettajaksi. ;)

torstaina, maaliskuuta 22, 2007

Sekosin

Hupsis. Olen hyvä kohde Amazonin mainospostille. :p Mainostivat, penteleet, pehmeäkantista Garth Nixin opusta Lady Friday. No pakkohan se oli tilata, niin edullinenkin oli. Kun kerran ne neljä edellistäkin on.

Samalla tilatessa vilahtaa ruutuun, mitä muuta voisi katsella... No katsoinhan minä. Vältin monta houkutusta, mutta sitten silmät osuivat sivun ylälaidan linkkiin, jossa pääsee katsomaan, mitä Amazon suosittelee juuri minulle!!! :D

Noh, suosittelivat Iain M. Banksin kirjoja. Kolme jäi haaviin: Against Dark Background, Feersum Endjinn ja Excession. Loppusumma ei miellyttänyt. "Säästin" postikuluissa tilaamalla useamman kerralla, mutta... :p

Nyt vaan postilaatikolle odottamaan toiveikas hymy kasvoilla (jahka ilmoittavat lähettäneensä sen ensin - tyhmä ei saa olla :D)

Tunnisteet:

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Teet Amazonin hyvin tyytyväiseksi, kun tilaat juuri heiltä. Lankeat, hups eikun huomaat hyvät tarjoukset. :D
haastan sinut synttäri memiin. Vai mikä lienee. Käyhän katsoon ohjeet minun blogilta, jos et tiedä niitä. :D

11:47  
Blogger Laurier Rose said...

varsuli, epäilemättä Amazon riemuitsee. ;)
Haastauduin äsken ohjeet luettuani. Yllä. :)

16:31  

Lähetä kommentti

<< Home