Nimi: Laurier Rose
Sijainti: Finland

Olen Puutarhafriikki... Hurahdin, kun ostimme oman talon vuonna 2001. Rakastan lukemista, erityisesti fantasiaa. Myös musiikki on lähellä sydäntäni. Olen luonteeltani lähinnä ENTJ, joten sovin hyvin opettajaksi. ;)

torstaina, toukokuuta 03, 2007

Onpas menoa

Viikon puutarhuroinnit kiteytyvät kahteen sanaan: voikukat ja rönsyleinikit. Yhden päivän ehdin niitä kiskoa. Muuten olen ollut kiinni töissä. Tänään huomasin ensimmäisten narsissien vihdoinkin olevan aukeamassa. Kuvaan ne huomenna, jos keli sallii.

Muuten olen käynyt vain uimassa ja töissä. Tänään uitin pienemmät kaksi tehokkaasti, ja lauantaina uusiksi esikoisen treenatessa. Mies lähtee viikoksi Ranskaan, joten olen yksinhuoltajana. Käynemme paljon altaassa ja koitan ehtiä pihaankin vähän.

Jospa yöpakkaset alkaisivat kohta hellittää, niin saisin parvekelaatikon ulos vihdoin. Se alkaa jo kohta kärsiä sisällä. :-/