Nimi: Laurier Rose
Sijainti: Finland

Olen Puutarhafriikki... Hurahdin, kun ostimme oman talon vuonna 2001. Rakastan lukemista, erityisesti fantasiaa. Myös musiikki on lähellä sydäntäni. Olen luonteeltani lähinnä ENTJ, joten sovin hyvin opettajaksi. ;)

lauantaina, helmikuuta 17, 2007

Kevätfiilis iski!

Mahanpohjassa kutisee. Hymyilyttää lakkaamatta. Naurattaakin. ;) Lomalomaloma. Kevätkevätkevät. Jei!

Tänään käväisen uimassa. Rehkin itseni uuvuksiin ja nautin saunasta. Tällä kunnolla uuvuksiin rehkimiseen ei menne paljon aikaa. :D

Kävin kuistilla pussaamassa kukkia. Oleantereita en pussannut, sillä ovat melkoisen myrkyllisiä. Silitin kuitenkin. Kärsimyskukka näyttäisi kasvattavan uutta silmua varteensa, liekö haaroittumassa? :))) Lyhyeksi napsittu pelargoni saattaa elpyä, vaikkei lehden lehteä näykään. Peukut pystyyn.

Voi kunpa selviäisivät.

--

Edit: Kävin uimassa ja uinkin mallikkaan määrän! Tuli hyvä olo siitäkin, tosin joku mätti, sillä kramppasin useamman kerran. Ehkä olen juonut liian vähän.
Tekniikkakurssi tulee enemmän kuin tarpeeseen. Voi kunpa se alkaisi pian, kun olen kerran onnistunut psykkaamaan itseni siihen innostumaan.

Pitäisiköhän ostaa loman kunniaksi uusi kukka? :D Tuli vain mieleen. Jospa kävisin Kauppilassa joku päivä. Jonain päivänä käymme Boknäs-kaupassa ihailemassa hyllyjä ja katsomassa, paljonko unelmani maksaa.

Tunnisteet:

3 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Minä olen nyt kanssa harkinnut kukkakaupassa käyntiä, sillä minun iso posliinikukkani otti ja kuoli. Se onkin kyllä ollut vähän ongelma tässä kodissa. Tapettiseinää vasten sitä kun ei voinut laittaa ja muualla ei riitänyt valo. :(
Kukkakaupassa käynti voisi tosiaan vähän piristää ja helpottaa kevään odotusta.

Meillä on muuten lomaan vielä aikaa ensi ja seuraava viikko.

10:46  
Anonymous Anonyymi said...

Unohtui: Leppoisaa lomaa!

10:46  
Blogger Laurier Rose said...

Jaana, meillä on sama ongelma: valon puute. Eipä tätä pimeytä moni kasvi kestä. Kuistilla on parempi tilanne, ja sinne niitä olenkin kiikuttanut.

Tuo enkelinsiipi näyttää sietävän mainiosti pimeääkin. :p Ainakin se on vielä hengissä. :D

Hyvää lomaa sinullekin (kunhan se teilläkin alkaa)!!

20:35  

Lähetä kommentti

<< Home