Nimi: Laurier Rose
Sijainti: Finland

Olen Puutarhafriikki... Hurahdin, kun ostimme oman talon vuonna 2001. Rakastan lukemista, erityisesti fantasiaa. Myös musiikki on lähellä sydäntäni. Olen luonteeltani lähinnä ENTJ, joten sovin hyvin opettajaksi. ;)

tiistaina, toukokuuta 08, 2007

Rallatilaa. :)

Ihana päivä. :))))

Kauppilan satoa:
- pari riippapelargoniaa, joista toinen lähti isälle kiitokseksi
- ihana pinkki pelargonia. Ihana!
- kolme päivänliljaa kympillä. Woah!
- syreenihortesia "Pink delight" *hyrisee*
- oransseja/keltaisia unikoita (siperian?)

Tuliaisina kotiin tulivat hyvä mieli, runokirja ja jättipassionin pistokas. :)))))) Ruusutee oli myös aivan ihanan makuista.

Tulipa käytyä uimahallillakin altaalla seisomassa tunti. Lauantaina pääsen itse polskimaan rauhassa. Johan ehdin istumaankin! :D Kamala, miten miehen poissaollessa on niin paljon tekemistä mukamas.

Koitanpa ehtiä huomenna katsomaan kukkapenkin/penkkien tilanteen.

Tunnisteet: ,

5 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Hei! Minä mielelläni ottaisin humalan pistokkaan... Tulisikohan postissa jos minä maksaisin postikulut :) ?

14:10  
Blogger Laurier Rose said...

Miksei voisi koittaa? Laitapa postia laurier.r at gmail.com niin sovitaan. ;)

15:42  
Anonymous Anonyymi said...

Noh, sinähän olet humputellut kunnolla :)

12:43  
Blogger Sanna Tallgren said...

Yhyy!Kaikki vaan käy siellä Kauppilassa hakemassa ihanuuksia. No, on näitä taimistoja meilläkin päin ja ainahan tuo posti kulkee...
Minä muuten sain kerran naapurin humalaiselta asukilta humalan alun, joka kukoisti niin kauan kunnes se naapuri muutti pois. Humala kuoli!!! Olen sittemmin hankkinut oman humalan :) Siis taimikaupasta.

21:20  
Blogger Laurier Rose said...

juuh, tuli humputeltua, ja tänään uudelleen. ;D Käykää vaikka katsomassa...

20:02  

Lähetä kommentti

<< Home