Nimi: Laurier Rose
Sijainti: Finland

Olen Puutarhafriikki... Hurahdin, kun ostimme oman talon vuonna 2001. Rakastan lukemista, erityisesti fantasiaa. Myös musiikki on lähellä sydäntäni. Olen luonteeltani lähinnä ENTJ, joten sovin hyvin opettajaksi. ;)

sunnuntaina, maaliskuuta 02, 2008

Mestarihukkaaja

Millä todennäköisyydellä pitkään kadoksissa olleet lukulasit löytyvät huomenna, kun olen tilannut uudet (eittämättä hintavat)? Kuka minä olen mutisemaan esikoisen ja keskimmäisen käsittämättömästä kyvystä hukata tavaroitaan? Öhöm. Taitaa olla geeneissä.

Kynnet syhyävät päästä siemeenpussukoiden kimppuun. Viikon päästä. :)

Tunnisteet:

2 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Eiköhän meistä itse kukin ole mestarihukkaaja - tai ainakin minä tunnustudun sellaiseksi. Minulla on niitä kuuluisia "varmoja paikkoja", josta tavarat löytyvät vasta sen jälkeen, kun niitä on jo tarvittu.

Toisalta olen kyllä mestari löytämään tyttöjen kirjastokortteja tai avaimia tms. minkä he ovat hukanneet....

Minunkin kai pitäsi kohta puoliin laittaa samettiruusut kasvamaan... :)

17:13  
Blogger Laurier Rose said...

Oli miten oli, rillit on nyt tilattu. Mielestäni olen varmojen paikkojen lisäksi tutkinut ihan kaikki epävarmatkin, muttei löydy. :P Noh, ihan hienot ne uudetkin on.

Osaan myös löytää tavaroita, useimmiten muiden tavaroita. Omani ovat iloisesti hukassa milloin missäkin. ;D

Siemeniloittelu alkakoon ihan kohta! Jei!

18:26  

Lähetä kommentti

<< Home