Nimi: Laurier Rose
Sijainti: Finland

Olen Puutarhafriikki... Hurahdin, kun ostimme oman talon vuonna 2001. Rakastan lukemista, erityisesti fantasiaa. Myös musiikki on lähellä sydäntäni. Olen luonteeltani lähinnä ENTJ, joten sovin hyvin opettajaksi. ;)

lauantaina, maaliskuuta 29, 2008

Ojjoj.



Ei oo todellista! Olin eilen miehen kanssa Turun keikalla Dominossa. Aivan käsittämättömän hieno konsertti. En muista, milloin viimeksi olen näin paljon musiikista nauttinut. :') Tulipa ostettua kiva paita sekä wanha kunnon vinyyli. Hinta ei ollut paha, ja hintaan sisältyi ilmainen mp-formaatin lataus levykaupasta.

Olen kyllä Tehoa ollut kuuntelemassa reilu vuosikymmen sitten Kumikameli- ja H. C. Andersen -kokoonpanoissa. Ei löydy sopivia ylisanoja kuvailemaan noita kahta lavalla. Ismo Alanko on muutenkin säveltäjänä ja sanoittajana (musiikintekijänä - ei kai noita kahta voi hänen tapauksessaan erottaa toisistaan) aivan ylimaallisen loistava. Miten joku osaakin sanoa asiat niin, että maksan pohjassa asti kouraisee?
Tehon käsittämättömän upea soitanta liitettynä Ismo Alangon soittoon... Mitä muuta ihminen voi toivoa?

Pitäisikö SITTENKIN mennä Ruisrockissa heittiä kuuntelemaan?

Tunnisteet: ,