Nimi: Laurier Rose
Sijainti: Finland

Olen Puutarhafriikki... Hurahdin, kun ostimme oman talon vuonna 2001. Rakastan lukemista, erityisesti fantasiaa. Myös musiikki on lähellä sydäntäni. Olen luonteeltani lähinnä ENTJ, joten sovin hyvin opettajaksi. ;)

sunnuntaina, heinäkuuta 20, 2008

Ei ehdi, kun on kivaa?

Viikko meni hupsis vaan. :O Syreenipöpelikköä olen kaivanut auki koko armaan viikon. Urakka on ehkä puolivälissä. Aika paljon juurakkoa ovat ehtineet vuosikymmenien saatossa tehdä, penteleet.
Kun tämä on tehty, käymme kuusienkaatoon. Ugh. Olen puhunut.

2 Comments:

Blogger Hallatar said...

Oi.
Nauti ihmeessä lomastasi. =)
Olet sen ansainnut. =)

08:16  
Anonymous Anonyymi said...

Blogi ansaitsi juuri Summer blog - maininnan! Lisää asiasta minun blogissa.

16:06  

Lähetä kommentti

<< Home