Nimi: Laurier Rose
Sijainti: Finland

Olen Puutarhafriikki... Hurahdin, kun ostimme oman talon vuonna 2001. Rakastan lukemista, erityisesti fantasiaa. Myös musiikki on lähellä sydäntäni. Olen luonteeltani lähinnä ENTJ, joten sovin hyvin opettajaksi. ;)

keskiviikkona, heinäkuuta 04, 2007

Keskellä viikkoa

Sadetta ja ukkosta olen odotellut. Pääkin jomotti tyypilliseen ukkosen tyyliin, vaan ei. Suhteeni ukonilmaan on kahtiajakoinen. Joskus olen kauhuissani, toisinaan nautin siitä. Tällä hetkellä minä ja puutarhani kaipaamme sadetta - ukkosen kera tai ilman. Sataisit nyt!

Viikon sisällä olemme olleet saaristossa kahdesti, ja toisella puolella kaupunkia tänään. Kävin tutustumassa ihanaan pihaan. Vau. Ohessa maukkaat kahvit kukkien keskellä, kaksi koiraa ja kaksi papukaijaa. Tytär ja minä olimme haltioissamme. :D

Saaristo jätti mieleen hymyn ja kauniita maisemia, ystäviä ja nelijalkaisia (ja kaksijalkaisia kaakertajia). Mahtavaa. :)

Eilinen ötökkäbongaus puutarhassa jäi kuvaamatta. Olen koittanut tutkia asiaa, ja alkaa epäilyttää, että näimme herhiläisen. Saattoi se olla joku ampiaiskuningatarkin, mutta sekä kuvahaku että sanallinen kuvaus kallistavat herhiläisen suuntaan. Hui!