Nimi: Laurier Rose
Sijainti: Finland

Olen Puutarhafriikki... Hurahdin, kun ostimme oman talon vuonna 2001. Rakastan lukemista, erityisesti fantasiaa. Myös musiikki on lähellä sydäntäni. Olen luonteeltani lähinnä ENTJ, joten sovin hyvin opettajaksi. ;)

sunnuntaina, elokuuta 24, 2008

Pieni sisustaja minussa heräsi

Hauskat retrohkot verhot ilmestyivät keittiöön (ikkunatkin pesin sieltä...) Kodin ykkösessä oli ale. Olin siellä etsimässä uusiin keittiöntuoleihin suojapäällysteitä (ja löysin, nekin olivat alennuksessa), ja tutkin samalla koko alakerran. Espressopannuun uusi tiiviste. Jei!
Niin, hankimme eilen varastoalesta hienot systeemit keittiöön: jatkettava pöytä ja neljä tuolia siihen, lisäksi kaksi erilaista mutta samankaltaista tuolia halvalla. Pöyristyttävät ovh:t - kuka maksaa yksittäisestä ruokapöydän tuolista 230€? En minä. Siinä olis koko setillä hintaa. :OOOO

Lisäksi meille muuttaa isoveljen kämpästä ylimääräisiä huonekaluja vierashuonetta varten. Lipasto päätynee meille sisälle, samoin pöytä minulle työpöydäksi. Valtsun hienoja. :)

Päivän keikalta jäi käteen myös neljä DVD:tä - en edes kehtaa sanoa, mitkä ostin. :D No kehtaan kuitenkin.



Onnellinen perheuutinen: orkideani kasvattaa uutta kukkavanaa. Oh, boy. :) Jos tämän tiedon voimalla jaksaisin runtata huomisen päivän pulkkaan...?

Tunnisteet:

2 Comments:

Blogger Hallatar said...

Ihana orkidea!

Hyvä että olet malttanut odottaa...
Nyt odotus palkitaan. =)

06:31  
Anonymous Anonyymi said...

No malttanut ja malttanut. ;) Huonosti olen pitänyt (muka antanut sen lepoajan). Näyttää olevan vähästä kiitollinen, tämä. :D

L.R.

21:38  

Lähetä kommentti

<< Home