Nimi: Laurier Rose
Sijainti: Finland

Olen Puutarhafriikki... Hurahdin, kun ostimme oman talon vuonna 2001. Rakastan lukemista, erityisesti fantasiaa. Myös musiikki on lähellä sydäntäni. Olen luonteeltani lähinnä ENTJ, joten sovin hyvin opettajaksi. ;)

perjantaina, elokuuta 29, 2008

Viikko tuli, viikko meni

Jopas aika rullaa, eikä mistään saa kiinni. Ajan olemus on aika mielenkiintoinen. Voi joutilaisuutta. Kesällä sitten.
Työpäivät venyvät kiitettävästi. Voe voe. Pitäisi ehtiä pitämään omiakin lapsia jossain välissä. Ehkä kollegani ei ollut kovin väärässä lausuessaan "valmistaudu näkemään lapsesi seuraavan kerran toukokuussa".

On ollut PMS-viikko. Ahistaa, kiukuttaa, raivostuttaa, hermostuttaa, .... Haluaisin 10 minuuttia omaa aikaa. Yksin. Otan sen viikonloppuna jossain välissä. (Itse asiassa en ehkä ota, mutta jos menisin edes uimaan lasten treenien aikaan.)

Päähän sattuu. Päivä oli silti todella mukava. Ihana valvontaluokka minulla. <3 Nukkumaan. Nyt. *konttaa punkkaan*

2 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

niin se vaan on, että ei se opena olo niin helppoa ole. Tätä eivät kaikki narisija meinaa ymmärtää.. "lyhyet päivä ja pitkät lomat" ja pyh, sanon minä.

15:09  
Blogger Laurier Rose said...

No minä täällä vuodatan tietoisuutta. :D

On ne pitkät lomat aika kiva bonus. *tyytyväine* Niitä osaa sitten kesällä taas arvostaa. Ja jouluna. <3

18:17  

Lähetä kommentti

<< Home